اکثر پوچھے گئے سوالات (FAQs)
جنرل
MomYom کیا ہے؟
MomYom کیا ہے؟
MomYom بچوں کی ہر چیز کے لیے آپ کی ون اسٹاپ شاپ ہے! ہم ایک پاکستانی آن لائن سٹور ہیں جو نوزائیدہ بچوں سے لے کر نوعمروں تک ہر عمر کے بچوں کے لیے اعلیٰ معیار کے، سجیلا لباس اور لوازمات کا تیار کردہ انتخاب پیش کرتے ہیں۔ لیکن ہم صرف کپڑے سے زیادہ ہیں! ہم طرز زندگی اور والدین کی مصنوعات کی ایک رینج بھی پیش کرتے ہیں، جس میں حمل اور پیدائش سے لے کر نوعمری سے پہلے تک ہر چیز کا احاطہ کیا جاتا ہے۔ چاہے آپ کسی خاص موقع کے لیے بہترین لباس تلاش کر رہے ہوں، روزمرہ کے آرام دہ لباس، یا والدین کے لیے ضروری سامان، MomYom نے آپ کا احاطہ کیا ہے۔
آپ کہاں جہاز کرتے ہیں؟
آپ کہاں جہاز کرتے ہیں؟
ہم فی الحال پورے پاکستان میں ڈیلیوری پیش کرتے ہیں۔
میں کسٹمر سپورٹ سے کیسے رابطہ کر سکتا ہوں؟
میں کسٹمر سپورٹ سے کیسے رابطہ کر سکتا ہوں؟
آپ ہماری وقف کسٹمر سپورٹ ٹیم تک ای میل کے ذریعے support@momyom.pk ، فون کے ذریعے 021-37130288 پر کاروباری اوقات صبح 9:00 بجے سے شام 06:00 بجے تک پہنچ سکتے ہیں۔ یا ہمارے سوشل میڈیا چینلز پر ہمارے ساتھ جڑیں۔
کیا کوئی جسمانی MomYom اسٹورز ہیں؟
کیا کوئی جسمانی MomYom اسٹورز ہیں؟
فی الحال، MomYom خصوصی طور پر آن لائن کام کرتا ہے۔ یہ ہمیں وسیع انتخاب اور زیادہ مسابقتی قیمتیں پیش کرنے کی اجازت دیتا ہے۔
آرڈر اور ڈیلیوری
میں آرڈر کیسے کر سکتا ہوں؟
میں آرڈر کیسے کر سکتا ہوں؟
آرڈر کرنا آسان ہے! بس ہماری ویب سائٹ کو براؤز کریں، اپنی مطلوبہ اشیاء کو منتخب کریں، انہیں اپنی کارٹ میں شامل کریں، اور چیک آؤٹ کے لیے آگے بڑھیں۔ آپ کی ترسیل اور ادائیگی کی معلومات درج کرنے کے عمل کے ذریعے رہنمائی کی جائے گی۔
ترسیل میں کتنا وقت لگتا ہے؟
ترسیل میں کتنا وقت لگتا ہے؟
ہمارا معیاری ترسیل کا وقت آپ کے آرڈر کی تصدیق کی تاریخ سے 3-5 کاروباری دن ہے۔
ڈیلیوری چارجز کیا ہیں؟
ڈیلیوری چارجز کیا ہیں؟
ہم روپے کا فلیٹ ڈیلیوری چارج پیش کرتے ہیں۔ 250/- پاکستان کے اندر تمام آرڈرز کے لیے روپے سے کم۔ 10,000/-
کیا میں اپنے آرڈر کو ٹریک کر سکتا ہوں؟
کیا میں اپنے آرڈر کو ٹریک کر سکتا ہوں؟
ہاں، آپ کا آرڈر بھیجے جانے کے بعد، آپ کو ٹریکنگ نمبر کے ساتھ ایک تصدیقی ای میل اور اس کی حیثیت کو ٹریک کرنے کے لیے ایک لنک موصول ہوگا۔
اگر میرا آرڈر آنے پر میں گھر نہیں ہوں تو کیا ہوگا؟
اگر میرا آرڈر آنے پر میں گھر نہیں ہوں تو کیا ہوگا؟
ہمارے ڈیلیوری پارٹنرز عام طور پر کم از کم دو بار آپ کا آرڈر ڈیلیور کرنے کی کوشش کریں گے۔ اگر وہ آپ تک پہنچنے سے قاصر ہیں، تو وہ ایک نوٹ چھوڑ سکتے ہیں یا متبادل ترسیل کے وقت کا بندوبست کرنے کے لیے آپ سے رابطہ کر سکتے ہیں۔
مصنوعات اور سائز
آپ کون سے سائز پیش کرتے ہیں؟
آپ کون سے سائز پیش کرتے ہیں؟
ہم نوزائیدہ بچوں سے لے کر نوعمروں تک ہر عمر کے بچوں کے لیے سائز کی ایک وسیع رینج پیش کرتے ہیں۔ براہ کرم مخصوص پیمائش کے لیے ہمارے تفصیلی سائز گائیڈز سے رجوع کریں۔
آپ کی مصنوعات کا معیار کیا ہے؟
آپ کی مصنوعات کا معیار کیا ہے؟
ہم پریمیم معیار کے کپڑے اور لوازمات فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہیں۔ ہم بہترین مواد استعمال کرتے ہیں اور بھروسہ مند مینوفیکچررز کے ساتھ شراکت کرتے ہیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ ہماری مصنوعات محفوظ، پائیدار اور آرام دہ ہیں۔
آپ کی مصنوعات کہاں سے حاصل کی جاتی ہیں؟
آپ کی مصنوعات کہاں سے حاصل کی جاتی ہیں؟
ہم اپنی مصنوعات کو مقامی اور بین الاقوامی دونوں منڈیوں سے ماخذ کرتے ہیں، احتیاط سے ایسی اشیاء کا انتخاب کرتے ہیں جو ہمارے معیار، انداز اور قدر کے اعلیٰ معیار پر پورا اترتے ہیں۔
میں اپنے MomYom کے کپڑوں کی دیکھ بھال کیسے کروں؟
میں اپنے MomYom کے کپڑوں کی دیکھ بھال کیسے کروں؟
ہر لباس کے لیبل پر نگہداشت کی مخصوص ہدایات ہوں گی۔ عام طور پر، ہم نرم دھونے اور سخت کیمیکلز سے بچنے کی سفارش کرتے ہیں۔
واپسی اور تبادلے
آپ کی واپسی کی پالیسی کیا ہے؟
آپ کی واپسی کی پالیسی کیا ہے؟
ہم اہل اشیاء پر 14 دن کی واپسی کی پالیسی پیش کرتے ہیں۔ واپسی کے اہل ہونے کے لیے، آپ کا آئٹم غیر استعمال شدہ ہونا چاہیے، اسی حالت میں جو آپ کو موصول ہوا ہے، اور تمام اصلی ٹیگز اور پیکیجنگ کے ساتھ۔
میں کسی چیز کو کیسے واپس کروں؟
میں کسی چیز کو کیسے واپس کروں؟
واپسی شروع کرنے کے لیے، براہ کرم اپنے آرڈر نمبر اور واپسی کی وجہ کے ساتھ ہماری کسٹمر سروس ٹیم سے رابطہ کریں۔ ہم واپسی کے عمل میں آپ کی رہنمائی کریں گے اور مزید ہدایات فراہم کریں گے۔
آپ کی تبادلے کی پالیسی کیا ہے؟
آپ کی تبادلے کی پالیسی کیا ہے؟
ہماری ایکسچینج پالیسی آرڈر کی ترسیل کے 14 دنوں کے اندر اہل اشیاء کا تبادلہ کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ کوالیفائی کرنے کے لیے، آئٹم کا پہنا ہوا، غیر استعمال شدہ، اصل ٹیگز اور پیکیجنگ برقرار، اور خریداری کے ثبوت کے ساتھ ہونا چاہیے۔ تفصیلی معلومات کے لیے، براہ کرم ہماری ایکسچینج پالیسی دیکھیں۔
ادائیگی اور سیکیورٹی
آپ کون سے ادائیگی کے طریقے قبول کرتے ہیں؟
آپ کون سے ادائیگی کے طریقے قبول کرتے ہیں؟
ہم ادائیگی کے متعدد طریقے قبول کرتے ہیں، بشمول کیش آن ڈیلیوری (COD)، کریڈٹ/ڈیبٹ کارڈز، اور بینک ٹرانسفرز۔
کیا آپ کی ویب سائٹ پر میرا کریڈٹ کارڈ استعمال کرنا محفوظ ہے؟
کیا آپ کی ویب سائٹ پر میرا کریڈٹ کارڈ استعمال کرنا محفوظ ہے؟
ہاں، آپ کی ادائیگی کی معلومات محفوظ ہے۔ ہماری ویب سائٹ ٹرانسمیشن کے دوران آپ کے ڈیٹا کی حفاظت کے لیے انڈسٹری کے معیاری انکرپشن ٹیکنالوجی کا استعمال کرتی ہے۔